Tuesday, July 7, 2009

assalamualaikum...

lama tak menulis..kembali lagi..sem ni rasa cam nk guna blog ni untuk tujuan keagamaan pulak. maklum lah..dah masuk bulan rejab ni..so marilah kita banyak beramal..heheh..

balik sem ni, kena jumpa abah(prof nordin) untuk L.I..tapi takut sangat nk jumpa abah.coz bahan yang abah suruh cari takde..huhu..takut abah marah anak2 abah..kena cari kekuatan untuk berdepan dgn abah yang terkenal dgn garangnya..heheh

kelas dah mula dengan kerja2 yang dah dibagi..mula2 kena selesaikan dulu masalah budak sorang ni..nak sekeh,dah besar panjang..nak marah..kang memberontak lak..ha..tak fhm btl aku..kang kena buang universiti jgn salahkan aku lak..

da member yg dah tanya bila nk update blog..huhu..aku malas nk menulis lagi..nanti2 la aku rajin cikit k..byk benda yg kena pikir..byk benda yg nk ditulis.tp masa jari tak jalan lgi..dua bulan cuti.laptop aku dah jadi cm barang sewa.huhu.da je yg nk pinjam..sib bik lah sihat lagi laptop ni walaupun mcm2 virus dah masuk..

hari ni da sahabat yang mengalirkan air mata...sabar lah wahai sahabat..allah sedang mengujimu..kadang2 kita tak sedar kisah lalu yang telah berlaku.tp mungkin ini masanya allah bukankan jalan untuk mu..andai kau tidak dijodahkan dgn ida,cari lah jodoh mu yang lebih baik darinya..kalau sudah dia tidak lagi menyanjungmu sebagai kekasih..baik lah kau tarik diri dari kau semakin sensara..tutup kisah luka mu dengan senyuman.agar bahagia menantimu nanti.

buat kawan2 lama yang dah terjumpa blog aku..ha,jgn kutuk aku tau..huhuh....aku punya blog..aku punya suka lah..heheh..nanti aku tulis pasal korang lak..

sem lepas dah berlalu dgn seribu kenangan yang indah..sedih..tragis..semua ada..buat kawan2..semoga persahabatan kita kekal..kenangan tak tido smlam study kat ptsl mesti aku tak lupanya..huhu..kenangan anis buat drama kat ptsl sampai nk balik jalan kaki ke KKM kul 5 pagi pun aku tak lupa..hahahah..pastinya hasil yg kita dapat sem ni semua ok kn?huhu...

No comments:

Post a Comment