Friday, May 1, 2009

terima kasih marcella




aku nak kogsi tentang kisah yang betul2 terjadi dlm hidup aki.n kadang2 bt aku terharu..sebelum ni aku tak pikir sgt..tp, bila aku sedih2 ni..aku cuba igt benda2 yang indah dalam hidup aku..
sebelum ni tak rasa nk tulis pun pasal kejadian ni..tp byk pekara yang aku kenang..kisah ni gak yang bt aku rasa sweet sgt...
benda berlaku time birtahday aku bulan pas..tak lama pun..
dalam 2 minggu pas je..
ni nk story pasal sorang ank kecil bernama MARCELLA
eh..anak sedara i tau..ni semua pengaruh tv and citer latin pasal betty dulu..huhuh..
ha akk aku memang..laki bini,sama je..
umo dia sekarang tak salah aku..6 @ 5 tahun, ha ak pun tak igt..hhahah..tp tido malam kena pakai pmpes lg.bt malu je..heheh..adik dia pun tak pakai dah..maybe dia dok kat cmran hgland..so sejuk..tak sedar kan..heheh
ok balik kepada citer asal...
sehari sebelum birthday mak dia(kak anah aku) pesan kat dia sok birthday aku..ehem2..
mak sedara dia lah..
alih2 esk nya akk aku ni lupa dah birthday aku..sampai dia cll mak aku.mak aku bg tau,.hmpes btl akk aku ni.huhuh
dia malam tu dah bising2 kat mak dia nk cll aku(akk aku citer)
dekat 6 kali dia cll ak tak agkat..emm aku pun dah lupa nape aku tak agkat..
pastu aku cll la balik..coz dapat cll free kan mxis..gayut dgn kak aku..pastu dia pas la tepon kat ank dia lak..dia dah bising nk ckp..sibuk btl..huhu
time ckp 2..dia nyanyi lagu happy birthday kat aku..dgn adik dia.marlissa..
heheh...aku happy sgt dgr..habis nyanyi..dia tnya aku satu solan
"makde nak hadiah ape?"
aku ckp lah..bagi hadiah yang cntik
pastu dia diam lama.......
"nanti kakak beli kat makde ye.."
habis sembang dgn dia..sembang dgn adik dia..
pastu sembang balik dgn akk aku..and akk aku kata..
"ha..habis la duit aku sok..cmfrm dia tuntut nk g beli hadiah kat ang"
hahaha..aku just ketawa...

emm...lama aku pikir..aku birthday dia pun aku tak ingt..n aku tak penah tnya dia nk hadiah ape.walaupun aku ada duit..sedangkan dia baru budak je..dah nk senangkan hati aku..hhuhu..
and paling terharu pasal dia..kalau dia tgk beg duit kita takde duit..nanti dia akn bg duit dia kat kita..@dia suruh mak dia bg kat kita duit..e2 yg mak dia hangin sgt.heheh..
tp dia sgt mengada...e2 yg aku naik darah dgn dia selalu..hahahah..kalau jaga dia,lagi aku tak bagun kan dia g sekolah..dia tak nk g sekolah..bygkan sejuk2 aku kena bagun pg..huhuh..anak yang nakl..tp bijak..

No comments:

Post a Comment