Friday, May 1, 2009

HARI JUMAAT YANG SYAHDU..

aku bangun agak lewat pagi td..mengenangkan kisah sedih semalam..ditambah dengan perut yang lapar..padan muke.sape suruh buat drama swasta semalam..dah tak dapat makan.huhuhu..
dgn tenet (jaring) kat ukm ni dah cm hampeh..sib bik lah,aku dah tau cm ne nak masuk.kalau tak,mau mati kutu aku dalam bilik ni..
tgahari just makan roti bersalut peanut butter..malas nk turun g cafe..konon-konon nk bt mogok lapar..hahha..mamang tgh lapar pun..
dok bukak2 tenet..baca paper..kwn2 pun takde yg online kat ym..mybe,sbb diorang tak dapat tenet..heheh..kwn2 ku..nanti aku ajr k.cm ne nk dapat jaring balik..
emmm...
kesyahduan terus berlalu..sunyi je dunia..kejap2 tgk hnfon..kejap2 tgk hnfon..kot2 da org nk msg..
bosannya hidup insan yang bernama aku ni..
adakan aku takde kwn?emm pelik btl....
aku pun ape lg..mula lah membuat operasi cari nota untuk sejarah kebudayaan..dah bosan tahap cipan dah..heheh
malam ni,da diorang nk bincang pasal sejarah kebudayaan untuk exam..tp kaki aku ni cm malas je nk melangkah..tak cukup lagi tenaga untuk sambung drama semalam..
drama yang membuatkan aku rasa.bertapa besarnya kuasa lelaki..dan bertapa kecilnya wanita...
mamang aku kecik pun..so?huhuhu
haaaa..............................abaikan je lah...makin dipikir..makin buat jiwa kacau..
serabut pikir pe yang prof kamarulzaman nk masukkn untuk soalan paper dia..
cukup2 lah kami ditipu oleh beliau pasal sejarah a.tenggara..stress btl..
budak2 sejarah..semua mesti dah faham perangai dia..pe dia ckp kua, e2 lah yang takkn kua..pe yg cm yo yo oiii dia ckp dlm kulian ha e2 jugak tak kan kua..yang dia sentuh cikit2..n dia tak ulang byk kali..e2 pulak yg masuk..pelik betul lcture ni..dr. asyaari pun sama je..anak didik lah katakan.mana tumpahnya kuah kalau tk ke tanah..heheh
petang syahduku terus berlalu..
dengan hanfon yang masih senyap..
aku memang degil n ego tahap cipan..bukan saje nak tunjuk..tp rasa kecik hati btl dgn drama semalam..kalau nk bt wayang,mesti aku jadi peakon utama..tp kalau pelakon laki 2 bg lah peiree andre ke..fahrin ahmad ke..aron aziz ke..farid kamil ke..heheh..suke..suke..
dah..dah..dah...balik ke citer asal..
mujur ada anis yg mnemaniku di saat petang ini..
ha petang td,aku dgn anis,menjelajah blog2 org lain..anis bg aku blog2 yg best n sesuai untuk dibaca..tp blog kaenkapan 2,menakutkan lah...sib bik aku lalu makan lg..hahah.loya ank tekak..
petang2 org ckp ak elok study..aku pun ambik la kesempatan ini, untk menulis..sebenarnya aku dah bosan tahap gaban..heheh
so malam ni,kena pikirkan aktiviti yang lebih berfaedah..
anis...ada cadangan tak?

No comments:

Post a Comment