Thursday, October 14, 2010

lesen bahagian 1

hakikat yang aku terpaksa terima..aku takde lesen..huhuh..dulu ada lah lesen L..masa fm 6 dulu..pastu aku dah tak terus ambik P coz masa tu mmg ada masalah kewangan..huhu..nk dapat 300 pun susah time tu..so cukup lah L untuk aku berulang alik ke sekolah..yang lagi best..aku leh mengangkut member aku sama..L kan tak leh bwk org..hahah..kalau my darling tu leh lupa cm ner lah kami tempuhi masa susah cmner..mmg aku akan sunatkn dia sekali lagi..she my bestfriend!!

so aku kena dgr ceramah semula..ambik semua ujian semula..semua akan dibuat semua..mula dengan kosong...so..bahagian ni nk citer cm ner aku dgr ceramah 5 jam..tak sampi 5 jam pun sebenarnya..dulu masa g dgr ceramah zaman sekolah2..dah la sensorng..cm org tak betul pun ada..boan tak pyh cakap..coz cikgu tu cina..adoiii...jenuh nk fhm..kali ni..cikgu melayu...n clss pun tak ramai org..so aku telah dipaksa oleh cikgu tu duduk depan..adoii.masalah.sbb dlm kuliah dan terbiasa dok berlakang bersama geng datin2..so muka baik jer dok depan..

time brek sempat la borak2 dengan cikgu tu..pastu semua contoh untuk ujian memandu naik lah nama aku..semua soalan cikgu tu aku yg jwb..coz org lain diamm jer..aku pun tak fhm..dah la kelas bosan..semua dia..aku leh tetido jadinya..sampai kan dia tnya
"papan tanda apa yg kita akan jumpa sekitar jalan nak ke tasik banding??"
dengan jayanya aku jwb..coz baru jer fmly bercuti kesana tahun pas..hahah..
next: "antara ppuan n lelaki sape yang selalu memandu pinjam kaki ayam??"
so..aku jwb sebb dia suruh aku jwb..ni bukan aku rela hati nk jwb..rasanya semua org setuju jwpannya adalah PEREMPUAN kn??

so dgn jayaknya ku dapat buku untuk test kompter..n dgn jayanya juga aku peram buku tu di buat jeruk..bajet leh lulus tanpa study..hahha..sbb balik awal..aku sempat la kua jumpa en farin jap..wah..en farin membebel sepanjang hari..katanya baju aku pakai dah ketat..haha..aku igt aku kurus lagi kot..tak sedar(sedar rasaya) badan dah naik sejak dok umh ni..so en farin telah mendermakan jeket mahalnya kepada aku..en farin mmg suke membebel..nampak jer ganas..tapi time gf dia..korang jgn bt lawak tak senonoh..huhu..jenuh gak lah nak hilangkan muncung en farin yg semakin panjang..heheh..bila aku smpi umh..aku citer kepada fmly en farin marah..mak..akk2 aku leh gelakkn ak..siap ckp "padan muka" lagi..huh!!!en farin ramai penyokong nampaknya sekrang ey???

bersambung...................................................

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete